Wyślij przypomnienie płatności: Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi od klienta, możesz wysłać przypomnienie płatności. Możesz wysłać to jako kolejną wiadomość e-mail, list lub sms. W przypomnieniu zawrzyj szczegóły dotyczące niezapłaconej faktury i podaj ostateczny termin płatności.
Rozważ negocjacje: Jeśli klient ma trudności finansowe lub istnieją jakieś spory dotyczące wykonanej usługi, możesz rozważyć negocjacje w celu osiągnięcia porozumienia. Możesz zaoferować klientowi rozłożenie płatności na raty lub dostosowanie kosztów w oparciu o pewne ustalenia. Dąż do znalezienia kompromisu, który zadowoli obie strony.
Przemyśl działania prawne: Jeśli klient nadal nie odpowiada na twoje próby odzyskania płatności, możesz rozważyć podjęcie działań prawnych. Skonsultuj się z prawnikiem specjalizującym się w sprawach związanych z windykacją lub należnościami. Prawnik może doradzić ci w sprawach prawnych, takich jak wysłanie formalnego wezwania do zapłaty, wniesienie sprawy do sądu lub skorzystanie z usług agencji windykacyjnej.
Można też zastanowić się nad kontaktem z firmą w celu sprzedaży tych naleźcności
https://subra.pl/zakup-wierzytelnosci/ Jak na przykład z nimi.