Pomoce do nauki j.niemieckiego

Forum nauczycieli języka niemieckiego

Pomoce do nauki j.niemieckiego

Postprzez wiesia_be » środa, 30 marca 2011, 20:57

Witajcie.
Jestem mloda nauczycielka jezykow obcych (znam 4). Pisalam o tym przed chwila na watku dot angielskiego, ale mam to samo pytanie do ksiazki do nauki j. niemieckiego, wiec pozwole sobie napisac i tutaj, bo pewnie nie kazdy tam zaglada :) Dostalam ostatnio komplet ksiazek do gramatyki z wyd Edgard. M.in. takze ksiazke Niemiecki Gramatyka. Uwazam, ze to swieta pozycja na rynku i b. pomocna nauczycielom. Chcialabym sie dowiedziec, czy ktos z was probowal juz wykorzystac te materialy podczas swich zajec?
wiesia_be
 
Posty: 8
Dołączył(a): środa, 30 marca 2011, 20:46

Re: Pomoce do nauki j.niemieckiego

Postprzez wiesia_be » czwartek, 27 września 2012, 12:49

Pisałam o tym w wątku dot angieslkeigo, ze mam teraz zestaw Angielski fiszki 1000 najwazniejszych slow i zdan z plyta Cd na ktorej sa nagrania i program. Nagrania to te slowka, ktore sa na fiszkach i przykladowe zdanie. Program natomiast pomaga te nagrania poukladac wg wlasnych zapotrzebowan. Mysle, ze warto zwroci uwage rowniez na taka forme nauki jezyka. Szczegolnie, ze taki sam zestaw jest do niemieckiego :)
wiesia_be
 
Posty: 8
Dołączył(a): środa, 30 marca 2011, 20:46

Re: Pomoce do nauki j.niemieckiego

Postprzez kosa1990 » wtorek, 12 listopada 2013, 21:39

Pilnie poszukuję książek i materiałów do nauki języka niemieckiego w pdfie ewentualnie jakieś prezentacje od podstawówki do liceum. Bardzo proszę o pomoc. Jestem początkującą nauczycielką. Jeżeli ktoś dysponuje takimi materiałami proszę o przesłanie na meila an169@wp.pl
kosa1990
 
Posty: 4
Dołączył(a): niedziela, 10 listopada 2013, 16:03

Re: Pomoce do nauki j.niemieckiego

Postprzez kosa1990 » środa, 13 listopada 2013, 22:29

nic nie doszło niestety
kosa1990
 
Posty: 4
Dołączył(a): niedziela, 10 listopada 2013, 16:03

Re: Pomoce do nauki j.niemieckiego