e-booki i audiobooki przyszłością

e-booki i audiobooki przyszłością

Postprzez andzica » środa, 24 listopada 2010, 19:35

Witam...sama jestem początkującym nauczycielem i chciałabym polecić książki w formie elektronicznej jako podpora dzisiejszej edukacji, nie tylko dla uczniów w postaci lektur szkolnych ale tez i pomoce dydaktyczne dla nauczycieli.
Uważam, że jest to przszłościowa forma, gdyż możemy książkę czytać w domowym zaciszu, na spokojnie i jest naszą własnością:)nie to co wypożyczona z biblioteki.

Polecam!
Ogromny zasób pozycji znajdziecie na www.bezkartek.pl

Ja się tam zaopatruję, dodatkowo można "zarobić" punkty za aktywnosc: recenzje książek i polecanie znajomym...punkty wymienne na książki e-booki:)

POLECAM i pozdrawiam
andzica
 
Posty: 5
Dołączył(a): środa, 24 listopada 2010, 19:23

Re: e-booki i audiobooki przyszłością

Postprzez dagmara99 » poniedziałek, 14 lutego 2011, 21:12

Jestem za!!! myślę, że powinniśmy wykorzystywać jak najbardziej nowe technologie do nauki. Skoro mamy takie możliwości techniczne, nie powinniśmy wykorzystywać ich tylko do rozrywki. Mogą nam bardzo ułatwić i uprzyjemnić naukę. Zna ktoś jeszcze jakieś dobre sposoby na przyswajanie wiedzy????
dagmara99
 
Posty: 5
Dołączył(a): poniedziałek, 14 lutego 2011, 21:08

Re: e-booki i audiobooki przyszłością

Postprzez Bernadeta_eu » piątek, 8 kwietnia 2011, 12:50

Wszystko idzie na przód,wiec czemu by nie korzystać z audiobooków i innych przydatnych urządzeń. Wg mnie jest to bardzo pomocne.
www.bernadeta.eu - Pensjonat Biały Dunajec - Zapraszamy
Bernadeta_eu
 
Posty: 53
Dołączył(a): środa, 23 marca 2011, 13:37

Re: e-booki i audiobooki przyszłością

Postprzez mareksm » środa, 21 września 2011, 13:55

ja polecam również EBOOKI przygotowujące do egzaminów ECDL:

http://sklep.itstart.pl
mareksm
 
Posty: 6
Dołączył(a): piątek, 9 września 2011, 12:01

Re: e-booki i audiobooki przyszłością

Postprzez bretonka » piątek, 7 października 2011, 17:15