e-booki i audiobooki przyszłością

e-booki i audiobooki przyszłością

Postprzez andzica » środa, 24 listopada 2010, 19:35

Witam...sama jestem początkującym nauczycielem i chciałabym polecić książki w formie elektronicznej jako podpora dzisiejszej edukacji, nie tylko dla uczniów w postaci lektur szkolnych ale tez i pomoce dydaktyczne dla nauczycieli.
Uważam, że jest to przszłościowa forma, gdyż możemy książkę czytać w domowym zaciszu, na spokojnie i jest naszą własnością:)nie to co wypożyczona z biblioteki.

Polecam!
Ogromny zasób pozycji znajdziecie na www.bezkartek.pl

Ja się tam zaopatruję, dodatkowo można "zarobić" punkty za aktywnosc: recenzje książek i polecanie znajomym...punkty wymienne na książki e-booki:)

POLECAM i pozdrawiam
andzica

Re: e-booki i audiobooki przyszłością

Postprzez dagmara99 » poniedziałek, 14 lutego 2011, 21:12

Jestem za!!! myślę, że powinniśmy wykorzystywać jak najbardziej nowe technologie do nauki. Skoro mamy takie możliwości techniczne, nie powinniśmy wykorzystywać ich tylko do rozrywki. Mogą nam bardzo ułatwić i uprzyjemnić naukę. Zna ktoś jeszcze jakieś dobre sposoby na przyswajanie wiedzy????
dagmara99

Postprzez Machiavelli » wtorek, 15 marca 2011, 19:54

Zdecydowanie i całkowicie popieram. Długa lista zalet tej formy publikacji, z mobilnością i dostępnością na czele, powinna w niedługim okresie przeważyć o losie e-booków, które staną się książkowym standardem.

Poszedłbym jeszcze o krok dalej i zaryzykował stwierdzenie, że również czytelnie internetowe szybko zdobędą zwolenników i powoli zaczną wypierać te rzeczywiste. Już dziś widać, na przykładzie www.ibuk.pl, że czytelnia online może się dynamicznie rozwijać i prężnie działać.

Witamy w alternatywnej rzeczywistości cyfrowego świata ;)
Machiavelli

Postprzez Bernadeta_eu » piątek, 8 kwietnia 2011, 12:50

Wszystko idzie na przód,wiec czemu by nie korzystać z audiobooków i innych przydatnych urządzeń. Wg mnie jest to bardzo pomocne.